3 exerciţii care te scapă de durerile de spate, şold şi genunchi în mai puţin de 10 minute

Exercitiu de dureri de sold

Conținutul

    exercitiu de dureri de sold

    De multe ori, medicamentele nu sunt cea mai bună soluţie, de aceea încearcă să iei în calcul o serie de exerciţii care te scapă de durerile de spate, şold şi genunchi în mai puţin de 10 minute.

    Ştiai că anumite dureri de spate au o strânsă legătură cu laba piciorului?

    exercitiu de dureri de sold

    Iată 3 exerciţii nemaipomenite care te ajută să scapi în nici 10 minute de durerile de spate, şold şi genunchi. Mersul pe vârfuri Ajută la întărirea musculaturii degetelor de la picioare, ca de altfel şi a ligamentelor acestora, dar şi a gambei şi muşchilor şoldurilor.

    exercitiu de dureri de sold

    Mergi pur şi simplu pe vârfuri pentru 20 de secunde, după care 10 - 15 secunde odihneşte-te şi repetă de 10 ori procesul.

    Mişcare de gleznă Flexibilitatea şi puterea din glezne este crucială. Gleznele pot deveni destul de rigide din cauza lipsei de mişcare, lucru ce duce la durerile de gambe şi genunchi.

    Pur şi simplu lasă-te pe spate pe podea şi întinde picioarele. Roteşte laba piciorului înainte şi înapoi de 10 ori la fiecare picior.

    exercitiu de dureri de sold

    Acest lucru ajută şi la întărirea fiecărei grupe de muşchi ai picioarelor şi spatelui. Ridicarea pixului cu ajutorul degetelor de la picioare Poate suna ridicol, dar atunci când scapi pe jos un pix, încearcă să-l ridici cu ajutorul degetelor de la picioare.

    exercitiu de dureri de sold

    Acest lucru creează conexiuni între creier şi picior, dar îţi întăreşte, de asemenea, ligamentele şi musculatura picioarelor.